لاغری شکم و پهلو بدون ورزش – لاغری پهلو – لاغری شکم

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
لاغری شکم و پهلو بدون ورزش

یکی از موارد پر جست و جو برای افراد جامعه، لاغری شکم و پهلو بدون ورزش می باشد. در شرایط فعلی که افراد توانایی ورزش را به صورت مداوم ندارند ، لاغری شکم و پهلو بدون ورزش دنبال کنندگان زیادی دارد. افراد برای لاغری در ابتدا به سراغ رژیم می روند، این انتخاب شاید به دلیل هزینه نداشتن رژیم و شروع سریع می باشد. اکثر خانم ها انواع روش ها را در طول زندگی برای لاغری شکم و پهلو انجام می دهند. رژیم آب ، رژیم مایعات ، رژیم ۵ ۲ ، رژیم کانادایی ، رژیم غذایی ، رژیم شیر ، رژیم کتوژنیک ، رژیم تخم مرغ و … رژیم هایی هستند که برای لاغری توسط افراد انجام می شوند.

از روش های علمی که می توانید برای لاغری شکم و پهلو خود استفاده کنید، کالری شماری است ، کالری شماری به شما کمک می کند تا با خوردن تمام خوراکی و مواد غذایی ، اما به اندازه کافی لاغر می شوید.

کالری شماری چگونه ممکن است؟

هر مرد و زن برای سوخت و ساز بدن خود نیاز به مقدار مشخصی کالری دارد. محققان کالری مورد نیاز برای بانوان را ۲۰۰۰ کالری و برای آقایان ۲۵۰۰ کالری اعلام کرده اند.

در صورتی که کمتر از این میزان کالری مصرف کنید، می توانید به آسانی لاغر شوید و در صورتی که بیش از مقدار مشخص شده کالری به بدن خود وارد کنید، به وزن شما اضافه می شود.

مطمعناً استفاده از کالری های با کیفیت چرخه سوخت و ساز شما را بهتر انجام می دهد. شما می توانید ۱۵۰۰ کالری را از هر چیزی بدست بیاورید ، حتی اگر می خواهید روغن و کره هم میل کنید.

از دو برنامه برای این کار می تونید استفاده کنید :

برنامه غذایی محبوب شما :

لیست غذا ها و میوه های محبوب خود را بنویسید و شروع به نوشتن میزان کالری هر کدام کنید. برای پیدا کردن کالری ها می توانید از منو سایت وارد بخش ارزش غذایی شوید.

بعد از نوشتن لیست می توانید برای ۱۵۰۰ کالری در روز از مواد غذایی مورد نظر خود استفاده کنید.

برنامه غذایی روزانه :

برنامه غذایی روزانه خانه را کالری شماری کنید. برای این کار پیمانه ای تهیه کنید که میزان حجم مصرفی خود را بدانید. در این برنامه از هر غذایی که می خواهید استفاده کنید و کالری مصرفی خود را محاسبه کنید. می توانید از یک دفترچه و یا نوت گوشی خود استفاده کنید. شاید در ابتدا این کار برایتان خسته کننده باشد، اما با ۱ هفته انجام این روش ، به خوبی حساب و کتاب دستتان می آید.

کالری شماری چه تفاوتی با کم خوری دارد ؟

کم خوری می تواند برای لاغری موثر باشد، اما کالری شماری از این باب تجربه بهتری است که بسیار دقیق تر از وضعیت تغذیه خود اطلاع پیدا می کنید.

بهترین مواد غذایی را انتخاب کنید که دارای کربوهیدرات ، پروتئین ها ، ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن باشد. از چربی های سالم استفاده کنید و برای سیر ماندن بیشتری از مواد غذایی پروتئینی استفاده کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *