پرس بالا سینه دمبل – پرس بالا سینه – تمرین سینه

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
تصویر

یکی از تمرین هایی که در بدنسازی استفاده می شود ، پرس بالا سینه دمبل می باشد. عضله سینه خیلی سخت رشد می کند و یکی از عضلاتی است که بیشتر ورزشکاران با آن مشکل دارند.

در این نوشته آموزش حرکت پرس بالا سینه دمبل را برای شما توضیح می دهیم و انواع روش های تمرینی بالا سینه با دمبل را برای شما شرح می دهیم. با ما همراه باشید.

برای انجام تمرین دمبل های مناسب خود را بردارید و روی میز بالا سینه دراز بکشید ، این تمرین را می توانید بر روی میز شیب دار نیز انجام دهید. دمبل ها را در بالای سینه ها نگهدارید و زمانی که آماده بودید به سمت پایین پرس کنید. دست ها را باز و یا زیاد جمع نکنید ، به خاطر داشته باشید که با باز کردن بیشتر دست ها فشار بر روی بالا سینه نخواهد بود و عضله های دیگری نیز در تمرین شرکت خواهند کرد. به عکس نگاه کنید و مطابق آن انجام دهید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید از ما کمک بخواهید.

تمرین پرس بالا سینه دمبل تمرکزی

در این روش تمرین دمبل ها را به سرعت بالا می برید و به آهستگی به سمت پایین پرس می کنید.

تمرین پرس بالا سینه دمبل سنگین

در این روش تمرین، از دمبل های سنگین استفاده کنید با تعداد کم برای افزایش حجم عضلات سینه

تمرین پرس بالا سینه دمبل سبک

در این روش تمرین، از دمبل های سبک استفاده کنید، وزنه انتخابی به اندازه ای باشد که بتوانید بیش از ۱۲ تکرار انجام دهید. این نوع تمرین برای دوران کات مناسب می باشد.

تمرین پرس بالا سینه دمبل دراپ ست

دراپ ست، تمرینات شما را مهیج و جذاب می کند. یک دمبل سنگین بردارید و برای ۶ تکرار تمرین بالا سینه دمبل را انجام دهید ، بلافاصله بعد از اتمام ، دمبل های سبک تری بردارید و برای ۸ تکرار پرس کنید و در آخر دمبل های سبک تر بردارید و با ۱۰ تکرار ، ست را به پایان برسانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *