شروع بدنسازی بخش اول ( مقدمه )

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

با سلام

اگر شما یک تازه وارد در ورزش بدنسازی می باشید و یا می خواهید ورزش بدنسازی را انتخاب کنید باید بدانید که عضله انسان دارای حافظه نمی باشد و به همین علت است که خیلی از بدنسازان از این که بعد از کنار گذاشتن تمرینات حجم عضلات خود را از دست می دهند گله می کنند. اما از دست دادن حجم توده عضلانی هیچ ارتباطی با مصرف مکمل و یا مصرف نکردن آن ندارد. لازم می دونم کمی بیشتر راجب این موضوع براتون صحبت کنم : زمانی که شما شروع به تمرینات سخت بدنسازی می کنید بدن شما به مرور زمان قدرت بیشتری پیدا می کند و خود را با شرایط جدید وفق می دهد و بر عکس این روند نیز زمانی است که شما تمرینات سخت را کنار گذاشته و از این پس می خواهید به عنوان مثال یک حسابدار فعالیت کنید، پس بدن شروع به کم کردن عضلات می کند به این دلیل که دیگر نیازی به عضلات حجیم برای بلند کردن وزنه های سنگین نیست.

ورزش بدنسازی یک سبک زندگی متفاوت است به این معنی که برای داشتن تناسب اندام باید سبک زندگی خود را تغییر دهید و اگر که نمی توانید قواعد این ورزش را به خوبی اجرا کنید، باید بدانید که راه سختی برای داشتن اندامی عضلانی و ایده ال در پیش دارید.

چند نمونه از مهمترین تغییراتی که باید انجام دهید در زیر مشاهده می کنید.

۱- تغذیه

۲- استراحت

۳- تمرین

همه مربیان و پزشکان و مشاوران به این ۳ اصل در بدنسازی اهمیت می دهند.

 

[highlight color=”green”]پ.ن: من به شما پیشنهاد می کنم که این ۳ اصل بدنسازی را به این صورت در ذهنتان نگه دارید : ۱- تغذیه مناسب و به اندازه ۲- استراحت کافی و به اندازه ۳- تمرین منظم و به اندازه[/highlight]

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *