تمرین بدنسازی با کش برای عضلات سینه

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
تمرین بدنسازی با کش برای عضلات سینه

در این مقاله کوتاه و مفید که با عنوان ” تمرین بدنسازی با کش برای عضلات سینه “ از آن نام می بریم به توضیحات کاملی در رابطه با تمرین سینه با کش های ورزشی می پردازیم.

کش های ورزشی عنواع متفاوتی دارند، اما نوعی از آن که استفاده کرده ام و طریقه استفاده آسانی دارد، کش های پیلاتس می باشند.

کش پیلاتس

با این کش که از هر دو طرف باز می باشد می توانید تمرینات کل بدن را انجام دهید.

از تمرینات کش برای سفت شدن عضلات ، کات کردن و همچنین بالا بردن آمادگی جسمانی می توان استفاده کرد.

تمرین بدنسازی با کش برای عضلات سینه

عضله سینه ای معمولا به سه قسمت بالا ، میانی و پایین تقسیم می شود.

تمرین قفسه سینه با کش پیلاتس

برای تمرین دادن تمام این عضلات در یک حر کت می تونید بر روی زمین دراز کشیده و کش را با هر دو دست خود بگیرید. در شروع حرکت دست ها در در مقابل سینه قرار می گیرد سپس دست ها را باز کنید تا دست ها در کنار بدنتان قرار بگیرد. این حرکت مانند تمرین قفسه سینه در باشگاه می ماند، می توانید با بالاتر و پایین تر بردن دست ها زاویه را تغییر دهید و فشار را بر روی بالا سینه و پاینن تنه اعمال کنید.

تمرین پرس سینه با کش پیلاتس

برای انجام این حرکت باز هم بر روی زمین دراز بکشید. این بار کش را از زیر و کمر خود رد کنید و دو سمت کش را با دستان خود بگیرید. برای انجام درست حرکت به عکس های زیر دقت کنید.

تمرین سینه با کش پیلاتس تمرین سینه با کش پیلاتس

 

 

در شروع انجام حرکت، دست ها در کنار بدن و در انتهای انجام تمرین دست ها در بالا و مقابل سینه قرار می گیرد. این تمرین مناسب رشد و تقویت عضلات سینه ای می شود.

تمرین بالا سینه با کش پیلاتس

برای اعمال فشار بر روی بالا سینه با استفاده از کش، ابتدا مرکز کش را زیر یکی از پاهایتان نگهدارید و در حالی که ایستاده اید دست ها را به شکل حرکت جلو بازو و در کنار بدن خود قرار دهید. برای آشنایی درست، بهتر است به عکس نگاهی بیندازید.

تمرین بدنسازی با کش بالا سینه

شروع حرکت شما مانند عکس می باشد. در ادامه دست ها را به صورت مسقیم به سمت بالا و مقابل صورت خود بیاورید تا بالای سینه شما دچار فشار قرار بگیرد. سعی کنید پایین آمدن دست ها را به آرامی و بالا آوردن، قطب مثبت تمرین را با سرعت بیشتری انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *