سیستم تمرینی FST-7 برای عضلات سرشانه بانوان

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
سیستم تمرینی FST-7

سیستم تمرینی FST-7 برای عضلات سرشانه بانوان

سیستم تمرینی FST-7 توسط هنی رامبد طراحی و ابداع شده است.

در سیستم تمرینی FST-7

۷ ست با استراحت ۳۰ ثانیه ای و وزنه ای متوسط یک حرکت برای یک گروه عضلانی اجرا می شود تا حداکثر مقدار خون در عضله پمپاژ شده و همانجا حفظ شود.

رامبد به عنوان مبدع سیستم اعتقاد دارد این حجم بالای خون باعث کشیده شدن غلاف محافظ روی عضلات شده و فضای رشد بیشتری را فراهم می آورد.

عیب یابی از حرکت Plank

خانم نیکول وینکیز از سال ۲۰۱۳ با این سیستم تمرین می کند و معتقد است که این سیستم باعث افزایش شدت تمرینات و همچنین رشد عضلات به قلق بدنش شده است.

او این روش را بیشتر برای عضلات بالا تنه استفاده می کند.

تمرین زیر سیستم تمرینی FST-7 هنی رامبد برای عضلات سرشانه خانم ها می باشد.

 

  • نشر جانب کابل تکی از پشت ۴ ست با ۱۰-۱۲ تکرار

  • نشر از جلو دمبل تناوبی ۴ ست با ۱۰-۱۲ تکرار

  • نشر خم دمبل ۴ ست با ۱۰-۱۲ تکرار

  • کول دمبل ۴ ست با ۱۰-۱۲ تکرار

  • پرس سرشانه دمبل ۴ست با ۱۰-۱۲ تکرار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *