حرکت دمبل خم

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]

تجهیزات : دمبل
قسمت بدن: پشت

[/box]

تشریح حرکت:

  1. از کمر به جلو خم شوید به طوری که بالا تنه موازی با زمین شود و با قرار دادن یک دست خود روی میز با پایه‌ای محکم تعادل بدن را حفظ کنید.
  2. سینه را بیرون نگه دارید تا قوس طبیعی ستون فقرات حفظ شود.
  3. در دست مخالف دمبل بگیرید و آن را به طرف لگن عقب و بالا بکشد.
  4. در بخش آغاز هر تکرار حداکثر کشش را روی زیربغل حس کنید و در بخش بالایی هم حداکثر انقباض را حس کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.