بهترین تمرین برای لاغری شکم

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

۳۰ دقیقه  ۴ تمرین


اگر نبودن شرایط عضویت در ورزشگاه و استفاده نکردن از تجهیزات ورزشی بهانه ای است برای اجتناب از تمرین، اجازه دهید این تمرین که توسط یک دریانورد ۲۰ ساله طراحی شده است، شما را به مسیر درست هدایت کند.

روش کار چگونه است؟

تمرینات پایه ای مانند بلند کردن پا و دراز و نشست هرگز نمی میرند و می توان در هر کجا انجام داد، اما عمدتا به دلیل کار و مشغله انجام نمی دهیم. کار با تکرارهای بالا و نگه داشتن پا برای مدت زمان زیاد، به شکم و قلب تان فشار زیادی وارد می کند و ممکن است شما را به لحاظ ذهنی سخت تر کند.

دستورالعمل

تمرینات را به عنوان یک مدار اجرا کنید، تکمیل یک مجموعه از هر کدام را به ترتیب بدون استراحت انجام دهید. پس از آن، ۶۰ ثانیه استراحت کنید، و سپس یک بار دیگر مدار را تکرار کنید.

۱٫ بالا آوردن پاها

تعداد ست: ۲ تعداد تکرار:۱۰ استراحت : ۰

              آموزش

۲- دست ها بالا نیمه نشسته

تعداد ست: ۲ تعداد تکرار: ۲۰ استراحت: ۰

              آموزش

۳- بالا و پایین بردن پاها

تعداد ست: ۲ تعداد تکرار: ۲۰ استراحت: ۰

              آموزش

۴- پلانک ستاره ای

تعداد ست: ۲ تعداد تکرار: ۳۰ استراحت: ۶۰

              آموزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *