حرکت های کشش پایین پشت و پا برای قبل از خواب (4)

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
کشش پایین پشت

سه بار انجام تمرینات کشش پایین پشت و کشش های طولی موجب کاهش تنش و سفتی و ایجاد آرامش عضلات ستون فقرات و سراسر بدن می شود.

به طور کلی در کاهش سریع تنش سراسر بدن مفید است. این تمرین را می توانید قبل از خواب انجام دهید.

کشش پایین پشت
کشش پایین پشت

کشش پایین پشت و پا

پای راست را در حالی که با دست پشت زانو را گرفته اید به طرف سینه بالا بیاورید.

پشت سرتان باید روی زمین و یا در صورت امکان روی تشک باشد، ولی فشار وارد نیاورید.

این کشش آسان را 10 تا 30 ثانیه ادامه دهید. سپس همین عمل را برای پای چپ انجام دهید.

قسمت پایین پشت شما باید روی زمین صاف باشد. اگر کششی را احساس نکردید نگران نباشید.

در صورتی که در این وضعیت احساس خوشایندی دارید، آن را انجام دهید. این وضعیت برای پاها، قسمت پایین و پشت بسیار مناسب است.

کشش پایین پشت
کشش پایین پشت

انواع دیگر: زانو را به طرف سینه بکشید، سپس زانو و پا را به سمت شانه مخالف بیاورید تا در قسمت بیرونی ران راست خود کشش را احساس کنید.

این کشش آسان را 10 تا 20 ثانیه نگه دارید، سپس آن را با پای دیگر انجام دهید.

کشش پایین پشت
کشش پایین پشت

 

کشش پایین پشت

انواع دیگر: در حالی که به پشت دراز کشیده اید به آرامی زانوی راست خود را به سمت بیرون شانه چپ بکشید.

در این حالت، دست ها باید پشت پا و درست بالای زانو قرار داشته باشند.

پس از 10 تا 20 ثانیه، به وضعیت اول برگشته و با پای دیگر تکرار کنید. در تمام مدت تنفس شما باید پیوسته و عمیق باشد.

پس از کشیدن یک پا به سمت سینه، و تکرار آن برای پای دیگر، هر دو پا را به طرف سینه بالا بکشید.

دقت کنید که پشت سرتان ابتدا روی زمین باشد و سپس آرام آرام سر و شانه را به طرف زانو ها بالا آورید.

کشش پایین پشت
کشش پایین پشت

به پشت دراز بکشید و زانو ها را در حالی که از هم باز نگه داشته اید به طرف سینه بالا آورید.

دست ها روی پاها و درست زیر زانو ها قرار دارد. برای کشش قسمت های فوقانی پا و ناحیه لگن، به آرامی پاها را به بالا و پایین بکشید تا فشار ملایمی را احساس کنید.

این وضعیت را 10 ثانیه حفظ کنید. پشت سر می تواند روی زمین قرار گیرد و یا یک بالش کوچک زیر سرتان بگذارید و همچنین می توانید سر خود را اندکی بالا نگه دارید به گونه ای که بتوانید از میان پاهای خود جلو را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.