ارزش غذایی بستنی و معرفی انواع بستنی های دنیا

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
ارزش غذایی بستنی

در این مقاله کوتاه در رابطه با ارزش غذایی بستنی فواید آن برای شما توضیحاتی را ارائه می کنیم.

تمام مواد غذایی که توسط انسان ها خورده می شوند دارای مقدار مشخصی از کالری می باشند. این کالری می تواند از منابع قندی ، چربی ها و … باشد.

متخصصان تغذیه مواد غذایی را از نظر چندین فاکتور بررسی می نمایند و درون جدولی قرار می دهند که به عنوان جدول ارزش غذایی معروف می باشد.

ice cream دارای مقداری شکر ، پروتئین و چربی می باشد. اما استفاده از آن به عنوان منبع خوبی از انرژی بلامانع است.

برندهای کم کالری

یکی از رایج ترین برندها در جهان Edy است. این برند انواع طعم ها را ایجاد می کند، بنابراین مطمئن شوید که یکی از آن ها را که دوست دارید پیدا می کنید. Edy به عنوان نام تجاری Dreyer در بعضی از نقاط به بازار عرضه می شود، بنابراین اگر نمی توانید Edy را پیدا کنید از برند های دیگر شرکت استفاده کنید.

پس عطر و طعم Edy بهترین است؟ بستنی با طعم چای نعناع Edy’s Slow Churned Chint شکلات نعنا یکی از پر طرفدار ترین و مورد محصولات این شرکت است. این ice cream یک عطر و طعم، طراوت و مقدار زیادی چیپس شکلاتی در هر قاشق چایخوری دارد. 1/2 فنجان از آن فقط 120 کالری و 4.5 گرم چربی را فراهم می کند.

یکی دیگر از موارد مورد علاقه، کره بادام زمینی Edy است. این بستنی عطر و طعم خوشمزه ای دارد. این بستنی 130 کالری در هر وعده و 5 گرم چربی دارد و یک محصول کم کالری است.

اگر شما ترجیح می دهید یک برند متفاوت را امتحان کنید، Breyers را در نظر بگیرید. این یک کیک کوکی خوشمزه و طعم خامه ای را فراهم می کند.

اما این جالب است که فقط 120 کالری در هر وعده فراهم می کند.

محبوب ترین بستنی های کم کالری عبارتند از:

بستنی کرمی وانیلی Edy میزان کالری 100 را فراهم می کند
Breyers “1/2 The Fat” کرم وانیلی 100 کالری را تأمین می کند
بستنی وانیلی Fudge Sundae Cup 1 در هر ظرف حاوی 160 کالری است
بستنی وانیلی Halo Top (یک پینت) حاوی 280 کالری است
بستنی را به آرامی بخورید تا زیاده روی نکرده باشید.

سایر کالری های برگرفته از بستنی عبارتند از:

Fudgesicle 100 Calorie Premium Fudge Bar (یک نوار) ​​حاوی 100 کالری است
کم چربی Fudge Bar (یک نوار) ​​حاوی 100 کالری است
یاسو یخ زده (یک نوار) ​​حاوی 100 کالری است
البته، اگر طعم بستنی کم چرب را دوست نداشتید، میزان کالری مهم نیست و یک تجربه بد با غذا شما را برای مصرف بیشتر انواع کامل چربی تحریک می کند. بنابراین بستنی که بیشتر برای شما لذتبخش است را انتخاب کنید و کنترل ذهنی خود را حفظ کنید.

نگران نباشیدبا یک بستنی در نهایت 150 کالری به رژیم غذایی خود اضافه می کنید و می توانید این مقدار کالری را در 10 دقیقه دوچرخه آرام بسوزانید.

بدترین بستنی برای رژیم غذایی سالم

پس کدام یک بدترین انتخاب است اگر شما در حال تلاش برای خوردن یک رژیم غذایی سالم هستید؟ هر بستنی با چند مخلوط و آب نبات احتمالا باعث خرابی کسری کالری شما می شود در حالی که آنها طعم عالی دارند.

دو مورد از بستنی های پر کالری از بن و جری آمده اند. Ice Cream Chubby Hubby 340 کالری در هر فنجان خامه ای را تهیه می کند و کوکی کره ای Buttah Cookie 320 در هر سروینگ را فراهم می کند.

با بیان ساده تر باید گفت هرچقدر به بستنی خود خامه و شیرینی های دیگره شکلاتی اضافه کنید، کالری بستنی کوچک خود را بالاتر برده اید.

راهنمایی برای انتخاب بستنی مناسب

مطالب ارائه شده در زیر برای کشور های اروپایی ، آمریکایی می باشد و برای شمایی که در ایران زندگی می کنید انتخاب بر اساس جدول کوچک ارزش غذایی مواد خوراکی قابل بررسی است.

اگر می خواهید بهترین بستنی را برای رژیم غذایی پیدا کنید، به دنبال واژه های “cold-churned” در برچسب باشید. روند خنک کننده سرد (همچنین به عنوان دو و یا آهسته کردن) شناخته شده است، قطعات کوچک از چربی شیر مخلوط در بستنی. Churning مولکولهای چربی را می سوزاند، آنها را گسترش می دهد و آنها را به طور مساوی گسترش می دهد، که این بستنی های کم کالری را با همان بافت به عنوان گونه های معمولی فراهم می کند. اساسا، این فرایند باعث می شود که شما فکر کنید که چربی کمتری می خورید.

با این حال مهم است که به یاد داشته باشید که تمام بستنی های “رژیم غذایی” کم کالری نیستند. به عنوان مثال، انواع انها با برچسب کاهش یافته حاوی 25 درصد چربی کمتر از نسخه معمولی هستند، بنابراین کل کالری شما هنوز هم می تواند نسبتا بالا باشد. نسخه های سبک حاوی نصف چربی از بستنی معمولی است. به طور کلی، کمترین میزان کالری انتخابی کم چربی است و به این معنی است که در هر وعده کمتر از سه گرم چربی داشته باشد.

در جدول زیر ارزش غذایی بستنی را برای شما آماده کرده ایم.

ارزش غذایی میگو

ارزش غذایی بستنی

مقدار: 100 گرم
در هر وعده %   ارزش روزانه*
کالری 207
چربی کل 11 g  16%
چربی اشباع شده 7 g  35%
چربی غیر اشباع 0.5 g
چربی غیر اشباع سالم g 3
کلسترول  44 mg  14%
سدیم 80 mg  3%
پتاسیم 199 mg  5%
کربوهیدرات 24 g  8%
فیبر رژیمی 0.7 g  2%
شکر 20 g
پروتئین 3.5 g  7%
Vitamin C 1% Vitamin A 8%
 Iron 0% Calcium 12%
Vitamin B-6 0% Vitamin D 2%
Magnesium 3% Vitamin B-12 6%
*ارزش روزانه بر اساس رژیم غذایی 2،000 کالری است. مقادیر روزانه شما ممکن است بسته به نیازهای کالری شما بالا یا پایین باشد.

معرفی بستنی زمستونی شرکت ظفر

دیدگاهتان را بنویسید