راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی

یکی از دغدغه های ورزشکاران و افراد در کنار مصرف کردن یا نکردن مکمل های غذایی و ورزشی، مکان خرید این مکمل ها می باشد که موجب شد تا نوشته ای در رابطه با ” راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی ” برای شما بنویسم.

افراد سود جو با مکمل های تقلبی

حتما برای شما هم پیش آمده است که قصد خرید مکمل را داشته باشید اما به دلیل اطلاعات گوناگون در این زمینه، کلا از خرید مکمل منصرف شده اید.

یا شاید فروشندگان با قیمت های متفاوت و صحبت های زد و نقیضشان شما را کلافه کرده باشند. معمولا در این شرایط افراد کم تجربه به دوستان خود که شاید در باشگاه با آنها آشنا شده اند مراجعه می کنند و به آنها اعتماد می کنند. باید به این نکته توجه کنید که معمولا افراد سود جو تمام تلاش خود را می کنند تا حس اعتماد را در شما ایجاد کنند و ممکن است شما هم به دلیل رابطه دوستی و فامیلی نتوانید از اشتباه احتمالی جلوگیری کنید.

مکمل تقلبی چه خطراتی به دنبال دارد؟

یک مکمل ساده بدنسازی می تواند به قیمت جان شما تمام شود. با زندگی خودتان به دلیل قیمت پایین بازی نکنید. تا به حال بیش از 1000 بار به این سوال جواب داده ام که آیا مکمل ورزشی برای بدن ضرر دارد؟ بعضی از مکمل ها اصلا ضرر ندارند و بدن شما را با مشکل مواجه نمی کنند. از این مکمل ها می توان به مکمل وی ، آمینو و گلوتامین اشاره کرد. اما همین مکمل های خوب و محبوب در صورتی که توسط افراد سود جو ساخته شده باشد می تواند آسیب های جبران ناپذیری به اندام های داخلی شما بزند. افراد سود جو برای تهیه این مکمل ها از پودر های مختلفی استفاده می کنند تا مکمل را به شکل اورجینال آن نزدیک کنند. پس اگر قصد خرید مکمل را دارید و می خواهید خرید مطمئنی داشته باشید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

مکمل ها چگونه وارد کشور می شوند؟

در راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی بهتر است روش های مختلف و کشور های گوناگونی که مکمل را وارد کشور می کنند را بیشتر بشناسید.

همه می دانند که کشور آمریکا در زمینه ورزشکاران بدنسازی از گذشته تا به حال سوابق درخشانی داشته است. کشور آمریکا قطب اصلی تولید مکمل های ورزشی می باشد. به دلیل سود زیاد این مکمل ها شرکت های مختلف دارو سازی به این صنعت روی می آورند. شاید بیشتر از 100 کمپانی مطرح در آمریکا وجود داشته باشد که با برخی از آن ها تا حدودی آشنا هستید. از کشور های دیگری که در تولید مکمل شناخته شده هستند می توان به هلند، دانمارک، بلژیک و انگلیس اشاره کرد.

از روش هایی که مکمل ها وارد کشور ایران می شود می توان به ارسال از کشور های خارجی و از طریق مسافران، قاچاق از کشور های مجاور و ورود قانونی نام برد.

بهترین مکمل های بدنسازی برای بانوان

ورود مکمل از طریق بار مسافرها

افرادی که در خارج از کشور رابط هایی دارند می توانند مکمل ها را توسط مسافران وارد کشور کنند. در این روش مکمل در خارج از ایران تهیه می شود و به مسافرانی که قصد سفر به ایران را دارند تحویل داده می شود، سپس مسافر محصول را در فرودگاه تحویل رابط ایرانی می دهد. این روش به عنوان روشی است که مکمل اصل را به دست خریداران می رساند. البته این روش نیز توسط افراد سود جو آلوده شده است.

ورود مکمل از طریق قاچاق

هر ساله میلیون ها دلار مکمل از طریق قاچاق از کشور های ترکیه، ارمنستان، عراق و پاکستان و … وارد کشور ایران می شود. این مکمل های بی نام و نشان که معمولا با این عنوان که ” از دبی وارد می شود ” به خریداران فروخته می شود. می توان به طور دقیق گفت که 90 درصد این مکمل های قاچاق تقلبی می باشد و در کشور های مجاور ایران تولید و بسته بندی می شود.

ورود مکمل از طریق قانونی

با توجه به تعداد زیاد قاچاق مکمل بدنسازی به کشور، سازمان غذا و دارو مجوز های لازم در خصوص مکمل های آمریکایی را باز بینی کرد و به بسیار از شرکت های وارد کننده دارو مجوز ورود مکمل های دارای پروانه بهداشت را اهدا کرد. هدف از این کار ورود قانونی مکمل ها می باشد.

از کجا مکمل اصل بخریم ؟

در مقاله راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی به این مورد نیز می پردازیم که از کجا مکمل خود را تهیه کنیم تا جای نگرانی نداشته باشیم. سازمان غذا و دارو با همکاری وزارت بهداشت با هدف کم شدن مکمل های قاچاق به بسیاری از مکمل های خارجی با تحقیق و بررسی های آزمایشگاهی لازم مجوز ورود به کشور را دادند.

یکی از ایراد هایی که از مکمل های ایرانی و دارو خانه ای گرفته می شد، کیفیت پایین مکمل های داروخانه ای بود، اما با وجود مکمل های آمریکایی درجه یک دیگر داروخانه ها به مرکز خرید مکمل های اصل تبدیل شده است. در حال حاضر با مراجعه به داروخانه ها می توانید بهترین مکمل های دنیا را تهیه کنید. توجه داشته باشید که هر مکمل دارای برچسب تاییدیه از سازمان غذا و دارو می باشد. شما می توانید شماره 16 رقمی این محصولات را به شماره درج شده ارسال کنید و از قانونی بودن آن مطمئن شوید.

مقاله راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی به شما چه کمکی می کند؟

راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی به شما کمک می کند تا از افرادی که مکمل های قاچاق و خطرناک را به فروش می رسانند ذر امان بمانید. در صورتی که فامیل، دوست و آشنایی دارید که می خواهید مکمل خود را از آن تهیه کنید دست نگهدارید و به داروخانه مراجعه کنید و با خیال آسوده مکمل غذایی خود را خریداری کنید.

2 نظر در مورد “راهنمای کامل برای خرید مکمل بدنسازی

  1. سلام من متوجه نشدم متاسفانه الان من یکی از اقوامم آلمان هست و میاد میره میتونم در حد 4 5 عدد مکمل به ایشون بگم ازونجا بگیره و تو ساک بیاره برام؟؟اصن مجاز هست و گیر نمیدن؟یا مثلا هزینه اضافه روش نمیخوره؟ممنون میشم از پاسخگوییتون

دیدگاهتان را بنویسید