تمرین پا با کش – تمرین بدنسازی با کش پیلاتس

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
تمرین پا با کش

آیا تا به حال از کش برای تمرینات های پا استفاده کرده اید. بهتر است یکبار این تمرینات را انجام دهید. در این مقاله برای شما آموزش تمرینات پا با کش پیلاتس را ارائه می دهیم.

از کش های پیلاتس تا به حال برایتان مقاله های زیادی نوشته ام ، اما با تمرینات امروز می توانید تمرینات دایره ای خود را کامل کنید و شروع به ورزش کردن کنید.

عضلات پای محبوب برای افراد به شرح زیر است :

عضلات جلو پا (ران)

عضلات داخل پا (ران)

عضلات خارج پا (ران)

عضلات پشت پا

ساق

با کش پیلاتس می توانید تمام نقاط پا را مورد تمرین قرار دهید.

تمرین جلو پا با کش پیلاتس

برای انجام این تمرین پاهای خود را درون کش قرار دهید، بهتر است این تمرین را به صورت ایستاده انجام دهید. برای حفظ تعادل بهتر است به جایی تکیه دهید یا با دست جایی را بگیرید.

در شروع تمرین پا ها در کنار هم قرار می گیرد و در انتها یکی از پاها را جلو بیاورید. نیاز به بالا آوردن زیاد پا نیست ، فقط 20 سانتی متر پای خود را جلو بیاورید. اندازه کش را طوری تنظیم کنید که فشار لازم بر روی جلوی ران شما وارد شود. این تمرین را برای هر پا به صورت مجزا انجام دهید. برای افزایش حجم عضله قدرت کش را افزایش دهید و تعداد حرکت را به کمتر از 10 برسانید.

تمرین داخل پا با کش پیلاتس

برای انجام تمرین داخل پا و وارد کردن فشار لازم به عضلات داخل پا ، یه طرف کش را به جسمی سخت ببندید و طرف دیگر آن را به مچ پایتان گره بزنید. به حالتی بایستید که مچ پایی که کش بسته اید به طرف دیگر کش نزدیک باشد. برای وارد کردن فشار به داخل پا ، مچ پای با کش بسته شده را به سمت پای دیگر بکشید. برای فشار بیشتر می توانید از پای مخالف جلوتر چند سانتی جلوتر ببرید. برای داشتن تعادل می توانید از چیزی به عنوان تکیه گاه استفاده کنید.

تمرین خارج پا با کش پیلاتس

برای انجام تمرین خارج پا با کش ، در حالت ایستاده پاها را داخل کش قرار دهید و پای خود را به اطراف باز کنید. مانند عکس این تمرین را انجام دهید.

تمرین پا با کش

تمرین پشت پا با کش پیلاتس

تمرین پا با کش

این تمرین را می توانید به صورت خوابیده و ایستاده انجام دهید. در حالت خوابیده می توانید مانند عکس انجام دهید و در حالت ایستاده پاها را داخل کش قرار دهید و پای خود را به سمت عقب ببرید. این تمرین مانند حرکت جلو پا می باشد اما به شکل عکس . برای فشار بر روی باسن کمی بدن خود را به سمت جلو متمایل کنید.

با تشکر از همراهی شما

سیاوش خردمند

دیدگاهتان را بنویسید