حرکت جلو بازو تلفیقی کش و دمبل

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
حرکت جلو بازو تلفیقی کش و دمبل

در این مقاله حرکت جلو بازو تلفیقی کش و دمبل را به شما می آموزیم. با افزودن یک کش در کنار دمبل می توان در حرکت جلو بازو باعث فعال شدن تعداد فیبر های بیشتری شد. استفاده همزمان از دو مدل مقاومت می تواند ضمن ایجاد تحریک جدید باعث افزایش درگیری عضلات هدف شود. در اولین تمرین جلو بازو این حرکت را امتحان کنید.

برای پرورش دادن جلو بازو هایی که نظر همه را جلب کند هیچ راه گریزی از انواع حرکات جلو بازو نیست و حرکات اصلی هم همیشه همان جلو بازو هالتر و جلو بازو دمبل هستند به اضافه جلو بازو چکشی که برای افزایش چگالی جلو بازو مهم است.

اما جلو بازو به همراه کش یکی از حرکاتی است که احتمالا خیلی از شما شناختی از آن ندارید و برایتان نسخه جدیدی به حساب می آید. این حرکت، تلفیقی از 2 نوع مقاومت ( کش و دمبل ) است و به شدت موثر و مفید خواهد بود. برای انجام این حرکت کافی است که کش را به دسته دمبل متصل کنید طوری که سمت داخل دمبل ها قرار بگیرد.

در این حالت ساعد ها به طرف داخل چرخش پیدا می کند( به خاطر نیروی کشش) و در همان حالت باقی می ماند و همین چرخش موجب فعال شدن فیبر های عضلانی بیشتری نسبت به جلو بازو دمبل عادی می شود. فکر می کنید دلیلش چه باشد ؟

به این خاطر که مجبور می شوید حین خم کردن آرنج ها، کف دست را رو به بالا حفظ کنید فیبر های بیشتری فراخوانی می شوند. این چرخش کوچک و جدید در حالت ساعد خیلی ساده نیست، اما بی تردید موثر و ارزشمند است.

اجرای حرکت جلو بازو تلفیقی کش و دمبل

1️⃣ در حالت ایستاده درست وسط یک کش بایستید.

2️⃣ دو سر کش را داخل دمبل ها درگیر کنید به طوری که در بخش داخلی دمبل ( نزدیک بدن ) قرار بگیرند و در آن حالت دمبل ها را دست بگیرید.

3️⃣ شکم را محکم کنید و دمبل ها را بالا ببرید تا جایی که تقریبا به ارتفاع شانه برسند.

دیدگاهتان را بنویسید