میوه های برتر بعد از تمرین

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

کربوهیدرات ها برای پایان دادن به تاثیر کاتابولیک تمرین بسیار مهم هستند. مصرف کردن کربوهیدرات در کوتاه ترین زمان پس از تمرین بسیار ضرورت دارد و چنانچه بیش از ۲ ساعت بعد از پایان تمرین کربوهیدرات مصرف نکنید فرصت ویژه ای که برای بهترین رشد دارید تا جلسه بعدی تمرین بسته می شود و از دست می رود.

میوه دارای کربوهیدرات است که در این وعده ضروری است و همچنین مواد مغزی زیادی هم تامین می کند که برای بدن ضروری و مفید هستند از جمله این مواد مغزی می شود به فیبر، ویتامین C و چندین ویتامین و مینرال دیگر اشاره کرد، مضاف بر آنتی اکسیدان ها.

برخی میوه ها انتخاب های بهتری برتی وعده بعد از تمرین هستند که در ادامه برخی از بهترین ها را معرفی می کنیم.

پرتقال

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]تامین کننده یک دز سالم ویتامین C است باضافه مقادیر کافی از فیبر، ویتامین A و کلسیم. [/box]

موز

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]سرشار از فیبر و پکتین است به هضم کمک می کند و دارای مقادیر زیادی پتاسیم و ویتامین B6 است. [/box]

آناناس

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]سرشار از ویامین C و منیزیم است و چگالی و قدرت استخوان را حفظ می کند. [/box]

توت فرنگی

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]حاوی anthocyanin است که می تواند به سوختن چربی های ذخیره شده کمک کند. [/box]

کیوی

[box type=”success” align=”” class=”” width=””]سرشار از ویتامین K، پتاسیم، فیبر و فولات است که می تواند به تولید سلول های قرمز خون کمک کند.[/box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *