پیشنهاد 4 تایی آرنولد برای عضلات ضعیف

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

آرنولد قهرمان اسطوره ای بدن سازی جهان که 7 عنوان قهرمانی مستر المپیا را در پرونده افتخاراتش دارد ورزشکار به شدت با هوشی بود که به تمامی جزئیات تمرینی دقت می کرد طی سالیان سال تمریناتی که در سطح قهرمانی انجام می داد نکات بسیار زیادی اموخت و به دیگران هم انتقال داد.

او که از کلاسیک ترین فیزیک های تاریخ پرورش اندام جهان است در این مقاله می گوید چگونه 4 عضله ضعیف را قوی بسازیم. اینجا چند نمونه از شایع ترین ضعف هایی که در بدن سازان مشاهده کرده ام را معرفی می کنم و راه حل قلبه کردن به هر کدام را نیز مورد اشاره قرار می دهم.

 

ضعف : جلو بازو های کوچک

راه حل : جلو بازو نشسته هالتر

در حرکت جلو بازو هالتر خیلی سخت است که بخواهید وزنه های بسیار سنگین استفاده کنید چرا که در بخش پایین حرکت ( یعنی جایی که بازو ها صاف هستند تا رسیدن ارنج ها به 90 درجه خمیدگی) حالت ضعف بیو مکانیکی وجود دارد و در نتیجه اجازه نمی دهد که متناسب با قدرتی که در نیمه بالایی حرکت دارید وزنه انتخاب کنید.انجام حرکت جلو بازو نشسته با هالتر شما را به نیمه بالایی حرکت محدود نی کند و امکانش را می دهد که وزنه های سنگین تری را استفاده کنید چون به لحاظ بیو مکانیکی در قویترین حالت قرار می گیرید. اما نباید از تمرین روی دامنه کامل غافل شوید و برای این منظور کافی است که دیگر حرکات را با دامنه کامل اجرا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.