5 تمرین عالی برای تیپ بدنی اندومورف

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

Ectomorphs، endomorphs و mesomorphs همه بر اساس ساختار و متابولیسم نیازهای منحصر به فردی دارند. این مقاله در مورد چگونگی سفارشی کردن فرکانس تمرین و حجم خود با توجه به نوع بدن صحبت کرده و در مورد دستورالعمل های کلی برای انتخاب تمرین های مناسب و محدوده های باز برای شما بحث کرده است.

جوانب مثبت و منفی برای هر نوع تیپ بدنی وجود دارد. از لحاظ ساختن بدنی زیبا، اندومورفها دشواری های زیادی دارند که مربوط به ساختار طبیعی آنها است. بسیاری از اندومورف ها دارای شکل گلابی هستند: شانه های باریک و باسن بزرگ. فیزیک ایده ال همیشه V (وی) است: شانه های گسترده و کمر باریک، دقیق مخالف endomorphs.

بنابراین، تمرینات آندومورف باید به ساخت پشت بزرگ و شانه های وسیع تر انجام شود، در حالی به حداقل رساندن درگیری کمر و پا برای کوچک نگهداشتن دور کمر و محدود کردن دور کمر.

این بار ما قصد داریم 5 مورد از بهترین تمرینات را برای تیپ بدنی اندومورف به شما معرفی کنیم تا بهترین نتایج را بگیرید.

1- نشر جانب دمبل تک یا سیم کش تک

2- اسکات هالتر جلو

3- پرس بالا سینه هالتر

4- زیر بغل دمبل تک خم

Single-Arm Dumbbell Row

5- بارفیکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.