5 تمرین عالی برای تیپ بدنی مزومورف

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

Ectomorphs، endomorphs و mesomorphs همه بر اساس ساختار و متابولیسم نیازهای منحصر به فردی دارند. این مقاله در مورد چگونگی سفارشی کردن فرکانس تمرین و حجم خود با توجه به نوع بدن صحبت کرده و در مورد دستورالعمل های کلی برای انتخاب تمرین های مناسب و محدوده های باز برای شما بحث کرده است.

تبریک میگم! اگر شما یک مزومورف هستید، شما برنده برترین ژنتینک شده اید و تقریبا هرگونه تمرین سنگین و سبک در بدن شما تاثیر مثبت می گذارد.

با این حال حتی در میان این شرایط بسیار عالی، عدم تعادل جسمی فراوان است، و انتخاب دقیق ورزش ضروری می باشد.

این بار ما قصد داریم 5 مورد از بهترین تمرینات را برای تیپ بدنی مزومورف به شما معرفی کنیم تا بهترین نتایج را بگیرید.

1- پرس سینه دمبل

2- هاگ پا

3- نشر خم

4- ددلیفت رومانیایی

5- ساق نشسته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.