محدودیت کالری یا کربوهیدرات؟

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار

در یک مطالعه 8 هفته ای 21 نفر از شرکت کنندگانی که با وزنه کار می کنندبه دو گروه تقسیم شدند. 12 شرکت کننده رژیم غذایی کم کربوهیدرات، مصرف 30 گرم کربوهیدرات در روز را در چهار هفته اول آزمایش دنبال کرده و سپس کربوهیدرات دریافتی را تا 10 گرم در هفته افزایش دادند. این گروه کالری شماری انجام نداده و گروه دیگر به منظور کاهش دریافت کالری به اندازه 30 درصد کمتر از مقدار سوخته شده کالری شماری می کردند. تقسیم بندی مغذی ها به صورت 15 درصد پروتئین، 30 درصد چربی و 55 درصد کربوهیدرات بود بعد از گذشت 2 ماه، هر دو گروه در مقدار درصد عضلانی، کاهش چربی، وزن و قدرت بدنی یکسان بودند. محققین دریافتند با تلفیق کار با وزنه محدودیت کربوهیدرات دریافتی روش قابل انجامی جهت حفظ توده عضلانی در طول انجام رژیم های غذایی با محدودیت انرژی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.