چای سبز و قهوه این بار برای بعد از تمرین

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
چای سبز و قهوه

یک فنجان چای سبز و قهوه می تواند تغذیه مفید دیگری جهت استفاده بعد از انجام تمرینات ورزشی باشند.
محققین با بررسی میزان چربی سوزی کافئین و پلی فنول ها( نوعی آنتی اکسیدان) بعد از انجام ۳۰ دقیقه دو سرعت اینتروال به این نتیجه رسیدند که افرادی که بعد از تمرین از این نوشیدنی ها استفاده کردند تا چند ساعت بعد از اتمام ورزش نسبت به دیگر گروه کالری سوزی بیشتر داشته و اکسیداسیون در ذخایر چربی آنها تشدید یافت.

فواید چای سبز و قهوه

لازم به ذکر است مصرف کنندگان چای و قهوه فشار خون و تپش قلب کمتری بعد از تمرین داشتند.
قهوه منبع مناسبی جهت تامین هر دو ماده کافئین و پلی فنول بوده و چای سبز نیز اگرچه همین فواید را در بر دارد اما تاثیر گذاری ضعیف تری نسبت به قهوه نشان می دهد.
[highlight color=”yellow”]پودر کاکائو، توت، گیلاس شیرین و آلو [/highlight]مواد غذایی سرشار از پلی فنول بوده که می توانید در شیک بعد از تمرین از آن ها استفاده کنید.

در نظر داشته باشید که از چای سبز و قهوه به اندازه دو وعده در طول روز استفاده کنید و از مصرف بیش از اندازه این مواد پرهیز کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *