پلایومتریک منفجره برای پایان تمرین

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
پلایومتریک

با اضافه کردن تمرینات پلایومتریک به پایان هر روز تمرینی، به طور چشمگیری قدرت انفجاری خود را افزایش دهید.

قدرت انفجاری و سرعت بهترین دوست ورزشکاری است که زمان برایش مهم است.

افزایش نیرو همراه با سرعت یک ترکیب مرگبار ورزشی است. علاوه بر بهبود عملکرد ورزشی، به بالا رفتن مقیاس های سنجش نیز کمک خواهد کرد.

بنابر این، اگر شما در جایی نیستید که می خواهید، وقت آن است که آموزش پلایومتریک را به تمرین های خود اضافه کنید.

هشدار: پلایومتریک م یتواند روی زانوها و مفاصل بسیار آسیب رسان باشد، پس به بدن خود توجه کنید و مراقب باشید، بعد از تمرین، بدن خود را کشش دهید و از آن نترسید.

تمرینات پیلاتس برای شکم و باسن

جعبه پلایومتریک jump finisher

A1 پرش روی جعبه

1 تا 6 تکرار
استراحت 60 ثانیه

A2 پرش روی جعبه

2 تا 20 تکرار
استراحت 120 ثانیه

4 بار تکرار کنید

تمرین خود را با این تمرین پایان دهید 1 تا 3 بار در هفته

نکات:

جهش جعبه 1:
از موقعیت نیمه نشسته بر روی زمین مانند حرکت اسکات شروع کنید و سپس با یک حرکت انفجاری به روی جعبه جهش کنید.
الف) کف جعبه از جنس نرم باشد
ب) به راحتی خودتان را پایین بیاورید تا از استرس بر روی زانوها جلوگیری کنید.

جهش جعبه 2:
برای شروع به بالای یک نیمکت که ارتفاع 16-32 دارد جهش کنید.
الف) اجازه ندهید پاشنه پا شما جعبه یا نیمکت را لمس کند.
ب) اطمینان حاصل کنید که توازن خود را در بالای نیمکت بازیابی کرده اید قبل از اینکه به زمین برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.