پا برهنه لیفت کنید

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
لیفت

اگر با قوانین باشگاه تان مغایرت ندارد کتونی ها را در آورده و با جوراب هایتان لیفت یا ددلیفت بزنید.

شاید به این نکته دقت نکرده باشید اما سطح نرم بعضی کفش های ورزشی به ویژه آنهایی که برای دویدن طراحی می شوند، بسیار نرم بوده و وزن و فشار را به خود معطوف کرده و توانایی انتقال نیرو از پاشنه پاها کاهش می یابد.

برای انجام صحیح حرکت لیفت شما باید فشار بدن را طوری تقسم کنید که تمام سطح پا را درگیر کند و فشار متعادلی به تمام نقاط آن اعمال شود.

همان طور که می دانید حرکت لیفت برای رشد و پرورش همسترینگ بسیار موثر است.

در زیر نگاهی به عضلات همسترینگ می اندازیم.

عضلات درگیر در حرکت لیفت

عضلات همسترینگ

 

معروف ترین عضلات پشت پا عضله دو سر و عضله سمی تندینو می باشند و در کل تمام عضلات موجود در عکس را همسترینگ می نامند.

اگر برایتان مقدور نیست که بدون کفش ورزشی در باشگاه تمرین کنید.

پارویی با دمبل (دمبل خم) Dumbbell bentover row

پس کتونی هایی را انتخاب کنید که سطحی صاف داشته و موجب کاهش کیفیت انجام حرکت نمی شوند.

اما برای نتایج بهتر حتما با پای برهنه ددلیفت را امتحان کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.