حرکت جلو بازو سیمکش از پشت

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
حرکت جلو بازو سیمکش از پشت

حرکتی فراموش شده به نام جلو بازو سیمکش از پشت

این شکل خاص اجرای جلو بازو سیمکش، ضمن حفظ فشار ثابت روی عضلات دوسر بازویی شما، از تقلب جلوگیری می کند تا رشد خوبی را تجربه کنید. گاهی بعد از رسیدن به فلات، رشد بیشتر نیاز به خلاقیت دارد. یکی از حرکات فراموش شده برای جلو بازو، حرکت سیمکش از پشت است. علت کارکرد بهینه این حرکت، حالت قرارگیری عضلات است: با ایستاده پشت به قرقره و در دست گرفتن دسته، بازوی شما در تمام طول حرکت در حالت کشیده قرار دارد؛ هرچه این کشش طولانی تر باشد، عضله شما زمان بیشتری تنش وزنه را تحمل می کند که برای رشد حیاتی است. پیشنهاد ما اجرای این حرکت در انتهای برنامه تمرینی است، چرا که قادر به استفاده از وزنه سنگینی نخواهید بود. اجرای ۲ یا ۳ ست ۱۵ تا ۲۰ تکراره برای هر دست کافی به نظر می رسد.

نحوه اجرا حرکت جلو بازو سیمکش از پشت

قرقره دستگاه سیمکش را پایین بیاورید و یک دستگیره تکی را به آن متصل کنید. دسته را با دست راست بردارید و یک قدم از قرقره دور شوید تا نیروی کشش طناب دست شما را به سمت عقب بکشد.

پای خود را طوری قرار دهید که پای چپ جلو باشد. کتفها را محکم سر جای خود نگه دارید تا محل بازو فیکس شود.

با انقباض عضله جلوبازو، دسته را به سمت شانه بالا بکشید. توجه کنید که آرنج شما از جای خود تکان نخورد. در انتهای حرکت ۱ تا ۲ ثانیه مکث کنید و به آرامی به موقعیت اولیه بازگردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *