حرکت پشت بازو لاری EZ-Bar Skullcrusher

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
حرکت پشت بازو لاری

۱-برای انجام حرکت پشت بازو لاری ، با دستهایتان، هالتر لاری (نوار EZ ) را بالا ببرید و آن را با آرنج خود نگه دارید در حالی که روی نیمکت دراز کشیده اید. بازوها باید با زمین عمود باشند. این موقعیت شروع شما خواهد بود.

حرکت جلو بازو با هالتر دست بر عکس Reverse Barbell Curl

۲- آرنج هایتان را ثابت نگهدارید و دست ها را بالا بیاورید، با تکان دادن آرنج ها انعطاف پذیری بیشتر و حرکت نصفه و ناقص انجام می شود، هالتر را پایین نگه دارید. در این قسمت نفس بکشید (دم) . زمانی که هالتر به طور مستقیم به بالای پیشانی رسید مکث کنید و بازدم را انجام دهید.

۳- با باز کردن آرنج و بیرون آوردن آن، هالتر را به موقعیت شروع ببرید.

۴- و به همین ترتیب تکرار کنید.

عضلات درگیر در حرکت پشت بازو لاری:

عضله اصلی در حرکت : عضله سه سر

عضله کمکی در حرکت : عضله دو سر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *