تمرینات بازو با کش بدنسازی با کش

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
تمرینات بازو با کش

بدنسازی و تمرین با کش می تواند برای تمام افراد مورد استفاده قرار بگیرد، در این مقاله تمرینات بازو با کش را برای شما آموزش می دهیم. این مقاله به شما کمک می کند تا تمرینات بازو با کش را همانند نوشته های تمرینات شانه با کش و تمرینات سینه با کش فرا بگیرید.

حرکات جلو بازو با کش پیلاتس

حرکت های جلو بازویی که می توانید با کش انجام دهید :

جلو بازو جفت دست با کش:

برای این تمرین وسط کش را زیر پای خود قرار دهید و دو طرف کش را با دستانتان بگیرید. در ادامه دست ها را در کنار بدنتان نگهدارید و سپس کش را بکشید و دستانتان را با خم شدن از آرنج به بالا بیاورید. دست های خود را به آرامی پایین بیاورید و به مرحله شروع حرکت برگردید. این تمرین را می توانید با کوتاه کردن کش سخت تر کنید و اگر می خواهید ساده تر شود می توانید بر روی یک صندلی بنشینید.

جلو بازو تک دست با کش:

تمرینات بازو با کش

حرکت جلو بازو تک دست روش های مختلفی با دمبل دارد که می توانید شما نیز آنها را با کمی خلاقیت و زیرکی با کش انجام دهید. بایستید و کش را زبر پای خود قرار دهید و با یک دست تمرین جلو بازو یعنی خم شدن دست از آرنج و بالا کشیدن را انجام دهید.

تمرین بازو با کش زاویه 45 درجه:

مانند حرکت جلو بازو تک دست ، از کمر کمی به سمت جلو خم شوید و پایی که کش در زیر آن قرار دارد را عقب ببرید. با رعایت زاویه 45 درجه تمرین خود را شروع کنید.

تمرین بازو با کش :

تمرینات بازو با کش

تمرین متفاوتی که می توانید با کش انجام دهید در عکس قابل مشاهده می باشد. کش را با دستانتان بگیرید، آرنج ها را به کنار بدن خود نزدیک کنید. برای شروع حرکت دست ها را باز کنید بدون اینکه آرنج هایتان از کنار بدنتان جدا شود و به آرامی به حالت اولیه برگردید. برای سخت تر شدن تمرین فاصله دست ها را از  یکدیگر کم کنید و برای آسان تر شدن آنها را از هم دور کنید.

دیدگاهتان را بنویسید