حرکت پشت بازو سیم کش از پشت با طناب Cable Rope Overhead Triceps

لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای لایک کردن پست ها.
اخبار
حرکت پشت بازو سیم کش از پشت با طناب

آموزش انجام حرکت پشت بازو سیم کش از پشت با طناب به شرح زیر می باشد.

۱- یک طناب را به قرقره دستگاه سیم کش وصل کنید.

۲- با دستتان لبه های طناب به صورت کف دست ها به صورت خنثی بگیرید، دستان ها را در بالای سر خود به طور مستقیم از بالای سر خود بکشید. آرنج خود را باید در نزدیکی سر خود قرار دهید و بازوها باید با کف دست با سقف عمود بر کف قرار گیرند. این موقعیت شروع شما خواهد بود.

۳- طناب پشت سر خود را به آرامی بالا بیاورید و دستهایتان را ثابت نگه دارید. در حالی که این حرکات را انجام می دهید، هنگامی که عضله سه سر به طور کامل کشیده می شود، عمل دم را انجام دهید.

۴- وقتی که نفس کشیدید، با خم شدن آرنج تان به سمت موقعیت شروع بروید.

۵- به مقدار توصیه شده حرکت را انجام دهید.

نکته: شما همچنین می توانید این تمرین را با یک نیمکت که دارای پشتی است، انجام دهید، یا می توانید به جای طناب از دمبل استفاده کنید.

توجه: در صورتی که حرکت پشت بازو سیم کش از پشت با طناب را به طور سنگین انجام می دهید بدن خود را به سمت جلو متمایل کنید و یا یکی از پاهای خود را به ستون دستگاه کراس بچسبانید. این کار به شما کمک می کند تا به کمر شما فشار کمتری وارد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *